merveosman2627 Kızlar yeniyim aranızda çok merak ediyorum cinsiyeti ne olacak siz kaç haftalıkken cinsiyetini öğrendiniz bebişinizin 🥰🥰
LawyerEce merveosman2627 Net olarak 16. Hafta da öğrenildiğini söylemişti doktorum ama ben 14. Hafta da öğrendim. 😊
AhahHbzhz Bebegimibeklerken1 bende 12 de öğrendim ama değişenler çok oldu acaba sizde nasıl devam ediyo hala ilk soledigiyle aynmi
Minnakkkk merveosman2627 kızımı 11+5 te öğrenmiştim su an oğlumu 12+4 te öğrendim 🥰 ama emin olamadı Oğlum da kızım da çok net konuşmuştu bildigin kız bu diye
Aysobaciniz merveosman2627 12. Haftalıkken erkek olduğunu öğrendim ❣️ kızlar geç gösteriyor erkekler daha erken
greybrde merveosman2627 14. Haftada çocuk uygun pozisyonda ise öğrene bilirsin değil ise net 16-17 haftada belli oluyor 🤌🏻
Nimetmtn merveosman2627 12 haftalıkken kemik yapısı kıza benziyo dedi sonrasında her kontrole gidişimde kız olduğu kesinleşti şuan 20 haftalığız
Malidlgz merveosman2627 15+0 da kız diye tahminde bulundu 18+0 da net kız dedi şuan 23 haftaligiz kızımız olucak ♥️🧿