1bebeklianne Acaba normal mi cok pardon ama beyaz akintiyla karisik su gibi islaniyor hep camasirim bu arada progestan fitil kullaniyorum o yapar mi
Serapveminikleri 1bebeklianne benim 4 haftadan beri var cnm şuan 32 haftalığım halen var Dr normal diyor ama sen gene varsa başka şikayetin Dr sohle mantar oluncada oluyormus da genelde hormonlardan kaynaklı ooluyor
Sed22-09 1bebeklianne evet canım progestan yapıyor 6.5 ay kullandım asla o akıntı geçmedi hatta akıntı demeye şahit ister bir bardak suyu boşaltmış gibi doktora sordum progestan yapar normal demişti