Kızlar eşim bir kaç gündür hasta gibiydi. Üşüme geliyor diyordu halsizlik vardı bi baktık hasta oldu burun akıntısı hapşuruk arada öksürük ama gıcık gibi öksürüğü çok çok az arada geldi gitti.. Oruç da tutuyordu iftarda ve sahurda birer parol içti hep. Neyse o ara bende vücudumu kırgın hissetmeye başladım yanına az yaklaşsam da etkilendim sanırım. Bu arada 13+1 hamileyim 🙄Ama iyiydim dün gece de kendim yaptıgım limonata yı buz gibi içesim geldi. 2 saat geçmeden benim boğazlar gitti resmen kendim kaşındım. Yazın bile soğuk bişeyler içmeyen ben içim yanmış sanki koca bardağı diktim olanlar oldu. Kırgın hissediyorum ya dedim limonata c vitamini iyidir 🤦♀️ Boğazım afedersiniz koyu renkli…. doluyor burnum felan akıyor geçiyor tıkanıyor sonrada baş ağrısı yapıyor haliyle ama vücudum acayip ağrıyor aynı grip olursun ya öyle işte… Kulaklarım zonkluyor kafam yanıyor sanki. vücutta sadece kırgınlık arada kramplar var başka bişey yok. Korona olmuş olamayız demi griptir bu demi kızlar nolur yardımcı olun. Hadi eşim hasta oldu ben kendim ettim kendim buldum gibi oldu ama bilemedim çok korkuyorum 😔🙄 yarında 2li test için randevum var ya doktor bişey derse hasta hasta gittim diye napıcam ya.. Limon yiyorum pekmez yiyorum vitaminlerimi içiyorum başka napabilirim yardım edin gerçekten fenayım 😓