papatya56 AnnelikHayali kesinlikle ayni tavsiyede buluncam
pıhtılaşma testini mutlaka yaptır
(eğer kanında bi sorun varsa bebeğin gelişimine engel oluyor ve sen her gebelikte ayni düşük mazisini yaşıyorsun)
devlet yapmaz belki ama özelde yaptırabilirsin
ayni acıları çekmek çok daha zor ve maliyeti oluyor.
gebelikle acele etme
rahim toparlanmazsa kimyasal gebeliklede sonuçlanabiliyor
Onu da deneyimledim çünkü.
2ay sürüyormuş rahimin sağlığına kavuşması sonra tekrar başla :) ama testi mutlaka yaptır 🙏