Mmom merhaba🌸 ilk 3 ay riskten ötürü ağızdan aldım ve saframda çamur oluştu, bulantılar, istifralar bitmedi.. tabii sonradan farkettik bunlara yol açtığını. Şuan 30 haftalık hamileyim vajinal fitil olarak alıyorum günde 2 kez. ve hiçbir şikayetim yok. Hem hap hem fitil olarak kullanılabiliyor doğrudur😇 ben ağızdan almasaydım hamileliğimde safra çamuru / taşı oluşmaz taşa bağlı erken doğum riskim oluşmazdı.. herkeste safraya yol açacak diye bir şey yok tabiki ama baştan fitil olarak almayı tercih ederdim. geçmiş olsun💝🌺 sağlıkla kucağınızda göstersin😇👶🏻