Melikesvm 8aydır kusan biriyim yemekle hep aram iyi olmadı ama 37.haftaya girdiğimden beri sıfır iştah hiç bişey yemek istemiyorum ki bulantı kusmam çok oldugu için meyve yiordum artıkmınu bile canım istemiyor yemiyorum.hayırlısıyla perşembe doğum.Rabbim sizlerede acil şifa versin sağlıkla çocuklarımızı kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻