4455 Kızlar alışverişte ne durumdasınız neler aldınız ne tür şeyler aldınız bide uzun kol mu yoksa kısa mı
mlkkk 4455 bizim herşeyimiz tamam ben herşeyini uzun kollu aldım zaten yeni doğan bebeğe kısa kollu takım almak mantıksız geliyor ha bulunduğum yer sıcak olacak toplanana kadar uzun kolluları giydireceğim sonrasında zıbınıyla tutacağım kısa kollu zıbınlar yeterli ayrı bişey almaya gerek görmüyorum ben
HavvaMerve 4455 Alışverişimin çoğu bitti sadece bez,ıslak mendil,kremler,yağlar, emzik biberon falan kaldı almadığım çok sıçak bir yer de yaşıyorum ekimin sonunda ancak hava serinliyor o yüzden kısa kollu zıbında da aldım uzun kollu da aldım ☺️
fatma-kpnk İlk bebeğimde almıştım çok şey ama kaybettim onu şuan yine hamileyim korkudan henüz bişey alamadım bekliyorum 7.8 aya kadar 🥺
cnnceylan 1 takım hastane çıkışı aldım geri kalanını kısa kollu askılı zıbın kısa kollu tulum aldım birkaç tane yelek tarzı alıp koyabilirsin akşam serinliğinde belki bence yaz ayı bebeklerinde bir zıbın ayağına bi çorap yeterli nasıl alışırsa öyle gider bağışıklığı kuvvetli olsun 😇