Nhzl alyagulce Aynen öyle çok üzüldüm sırf doktor değiştirmemek için devlet hastanesi tercih etmedim evime uzak olmasına rağmen koruyu tercih ettim ama bazen olacağın önüne geçilmiyor sanırım. Ama gerçekten büyük hayal kırıklığı
Nhzl KkubraOz Yok gitmedim önce onu deneyeceğim sanırım forum da önerilen doktorlar arasında ismini duydum çok defa insAllah memnun kalırım çünkü yok yere stres oluyorum
Nhzl merveylmz Canım sen bahar hocadan mi geçtin yoksa başından beri Aytaç hocayla mi devam ediyorsun. Sence çok mu takıyorum devam etmeli miyim Aytaç hocayla 🤔
merveylmz Nhzl başından beri ona gidiyorum başkasına gitmeyi düşünmedim acıkcası neredeyse 10 ay olmuştur hamilelik öncesindede çok ilgilendi benim beklentilerimi karşılıyor .tabi herkesin kendi kararı başkasına gitmeyi düşünürsen duygu altan hoca da iyi 🌼
Minigim-ben Nhzl canim zahide hoca tekrar hasta alımına başlamış, onu düşünmedin mi? Ben koruda değilim ama olsam kesinlikle ona giderdim😍
Nhzl Minigim-ben canım Zahide hoca korudan ayrıldı kendi muayenehanesi var orada bakıyor artık hastalara bu sebeple geçiş yapamıyorum