Alya_7 canım ben ilk oğlumu normal doğum yaptım ama pijama ile daha rahat ettim ekim de doğmuştu oğlum ne kadar odalar sıcak da olsa insana bi üşüme geliyor ben rahat edemedim çok gecelik ile bir de çok yorgundum gece döne döne uyudum doğumdan sonra daha rahat ettim pijama ile biraz tercih meselesi sanırım gecelik ile her yerim açılıyor deli uyuyorum ben 😂