dugmeninannesiii Kızlar sezaryen doğumdan sonra kıyafetimiz doğumhanede mi giydiriliyor. Yoksa odaya çıkıncamı giydiriliyor ? Ona göre ayarlayacağım da ?
Eymenbby4 dugmeninannesiii sezeryan hakkında bilgim yok ama her doğumda odana gelince giydiriyorlar benim annem yanımda olduğu halde iççamasırıma kadar ebe giydirdi
dugmeninannesiii Sureyyakaraca teşekkür ederim canım bende üzerini yazacaktım hangisi olsun diyede odada giydiriliyormuş zaten uyanık olurum 🙏🏻
Linasalamandre Sezaryen olunca pijama takımı mı gecelik mi peki sizce ? Ve depend kullanımı uygun mu sezaryen için
zippirana Linasalamandre benim ilk dogumum erken ve hazirliksiz olmustu ama iyiki depend almiskm cok rahat etmistim. Gecelik almak hic aklima gelmemisti ve pijama giymistim o da canimi cok acitmisti o yuzden bu sefer gecelik giyecegim en azindan ilk gun
ikiponcik_annesi zippirana peki depend kaç tane götürülmeli sizce ben 4 tane koydum çantaya iki gün için ama yeterlimi bilemedim 🤔
Begumhane dugmeninannesiii odada hasta bakıcılar giydirmişti benim genel anestezi oldum hayal meyal hatırlıyorum ☺️
zippirana ikiponcik_annesi Bende sanirim o kadar falan kullandim sonra kanamam azaldığı nicin normal pede geçmiştim
ikiponcik_annesi zippirana yani sezeryanda yoğun bi kanama olmuyo zaten günde iki tane olarak düsündüm bende
zippirana ikiponcik_annesi İlk doğumla ikinci doğum farkeder diyorlar bana hep ikincide daha çok olurmuş göreceğim bakalim. Ama genelde bir kac gune normal pede geçiliyor
ikiponcik_annesi zippirana valla benimde ikinci doğumum ama bakalım olmadı evden takviye isterim eşimden ya sorun olmaz yeter 😊