Esra_80 valla bız ılk fazla kalın olmayan yatak aldık ıcıne ama ıcım rahat olmadı sert gıbı geldı bana hem yazın cok terlıyordu bız?Antalyada yasıyoruz burası cok sıcak yazın oyuzden tavsıye uzerıne pamuk dosek dıkdırdık terletmıyo hem cok rahat pamuk oldugundan ıcınede batmıyo cocuk buyudukce yanı ıc mazemesını ıyı doldurmusdular memnun kaldık .Hazır yatakların fazla kalını agır olur park yatak ıcın .Gelsın besık bı bakın ondan sonra olculerıne gore karar verırsınız .Hayırlı olsun sımdıden saglıkla buyusun dogulsun bebeyınız