Merhaba herkese sorumu goren ve ayni seyi yasayan olduysa cevaplayabilirmi lutfen 39+3 haftaligiz oğlusum pek inatci gelmiyo ama olsun hayirlisi ne zamansa o zaman olsun benim ayaklarim normal olarak son zamanlarda sisiyo tamam ama son iki uc gundur sadece sag ayagimin üst kismi sisiyo davul gibi sol taraf normal orda bisey yok ama sag ayagim sismekten patlicak hem bilekten hem ust kismi patlicak gibi ve cok aciyo ve agriyo normalmi acaba