nerdeyse doğumuma az süre kalmıştı bittiğinde ve öyle böyle değildim serumlarla ayakta duruyordum ve hergün hastanelik oluyordum ama hep kendimi yemeye zorluyordum bebek için ne içtiysem kesilmemişti 🤦🏻♀️ şimdi oğluma hamileyim hiç bulantım yok çok şükür allah yardımcın olsun çook zor 😔