Anneler 26 haftalık hamileyim doktora gittim bebeğim 705 gr olmuş 10 gün bi gerilememiz var oksapar 4000 iğne kullanıyorum 1 aydır daha önce başına gelen var mı ne yapmam gerekiyor bilmiyorum bebeğimin ilerlemesi için bu şekilde olursa küçük mü doğar sürekli böyle düşünüyorum yaşayan annelerin bilgisine ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim