Flz Ben her dr a gittiğmde video çekiyorum. Anneme yollarken kaynanama da yolluyorum. Torunu görsün diye. Bayramda onlardaydık. Silmiş yolladıklarımı
Neymiş çok bakıyormuş nazar değermiş.
Kızının 2 tane oğlu var yanımda açıp açıp videolarını izledi sinir oldum. Tansiyonum tavandı bayramada hastanelerde geçti 2. Gün
Dr um çağırdı bayramda kaynana mı gittin dedi adam direk 😂 Şimdi evimdeyim tansiyonum düzeldi. İster istemez kafamıza takıyoruz sen de dikkat et tansiyonun çıkmasın