Hanımlar 8+5 gebeyim ama doktorum bebeğimin olması gerektiği büyüklükte olmadığını daha küçük olduğunu ve geç döllenme olduğunu söyledi hamileliğimin başından beri I MOM OMEGA adlı folik asiti kullaniyorum ve doktor onun dışında bir ilaç da vermedi. bu ilacı kullananlar bilgilendirir misiniz ? Yalnızca Folik asit kullanımı bebeği haftasına göre olması gerektigi hale getirir mi ayına haftasına göre yetişir mi