Balamir_80 16 haftalık gebeyim 9. Haftadan beri durmayan kanamam var progestron hem hap olarak kullanıyorum hafta da bir de iğne yapılıyorum kanamalı gebelik yaşayan var mı benim gibi
Aysdgrmnci Balamir_80 ben bir ay olacak 16′da başladık:( ben de merak ediyorum ne zaman bitecek bu stres diye? :(
Yusuf__eren Balamir_80 7 haftalıkken başladı ve şuan hala var riskliyim yatyrm ama nekdar yatablrm evde iki tane daha var bende bı an önce 30 haftalığımı görsem diye dua ediyorm ve benim hamileliklerimhep düşük tehlikesi olarak geçti ama bu daha yolun başındayken geldi hiç hayal etmemiştim böyle inş geçerde doktr düşük tehlikesi kalkdi derde bende rahat bı gebelik geçirmek istiyorum öbüründe 20 haftada bı yattım 36 haftaya kadar hiç kalkmdm dışarıya bile ckmdm bunu gezerek eğlenerek istemiştim nasip işte rabb’imin vardr bı bildiği canım Rabb’im kucağımza almayı nasip etsin 🤲🏻
emineuygurr Benim yengemin de hamileliği boyunca kanaması oldu. Doğuma kadar sürdü. Çok şükür sağlıklı bir şekilde üstelik normal doğum yaparak bebeğini aldı kucağına. Miniğimiz şu an 4 yaşında bile. Korkmayın inşallah sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza🥰
Shnern İlk oglukda doğuma kadar iğne oldum haftada . Bundada yine başladık 5 haftalıkken iğnelere lekelenme oluyor çok korkuyorum dua edelim birbirimize … Troidde var pko da var 😭