merhaba kızlar bende reyapta petek hanıma gidiyorum 27 haftalık olduk.şimdiye kadar bir sorun yaşamadım ama petek hanım biraz sert ve ciddi.bende son haftalarımda doktor değiştirme düşüncesine kapıldım.reyapta özlem ve bahar hanım var ne yapsam bilemedim.görüşü olan var mı