Merhaba kızlar 18 haftalık gebeyim ve tsh hormonum 6.27 civarı çıktı yani tiroid bezlerim çalışmıyormuş doktorum bi anda yükseldiğini 2-3 ay önceki testlerde böyle olmadığını söyledi dahiliyeye yönlendirdi eğer önlemi alınmaz daha çok yükselirse çocukta zeka geriliğine nedn olur dedi bu durumu yaşayan varmı risklimi napmam gerekiyo doktordan randevu alamadım o yüzden buradan bi danışmak istedim