Bebek baş aşağı dönmüş kalp atışı çok azdı 😪😪😪yarım saat kontrol etti ve bişeyden şüphendi fakat bize söylemedi😪😭😭😭inşallah evladıma bişey olmaz eşim saolsun zar zor geldi doktora diyor ki yaşıyor mu teyzem diyor ne olcak bebeğe niye gidiyorsun ama herkes çocuk doğsun da sevelim diyor yazık bu insanlara çok yazık😭😭😭el kadar bebek hakkında neler neler diyorlar keşke bu söyleyenler doğunca gelmeseler bile😭😭