Esra_D hayır hiç karın göbek ağrısı yaşamadım ben, hatta hareket etsin diye 1 hafta boyunca sürekli elim karnımdaydı ağrı hissetmiyordum bence bunu bi doktoruna sormalısın belki idrar yolu enfeksiyonun varsa böyle karın ağrısı olabiliyormuş burda bir kaç kişinin bunu yaşadığını okumuştum