citlenbigim2212 duygu0693 ayyy 8+2 deyim 2 haftadır çok bulantım var istifra ve kilo kaybıyla geçiyor onun dışında pamuğum bana ben ona iyi bakıyoruz 😊 sizin nasıl geçiyor
aselnil20 Daha gebe olduğumu anlayamadım pek, iyi gidiyor yani iştahım yok sadece pek bişey yiyemiyorum, umarım herkesin iyi geçiyordur
Zehraarya Bende 8:0 haftadaym sürekli uykum geliyor ve karnimda ağrım oluyor sol tarafimda ne yapacm bilmiyorum 🤰🤷🥰
duygu0693 Bende de sıfır iştah hiçbir şey yemesem yemem o derece 🥺 onun dışında gayet iyiyim alışmaya çalışıyoruz birbirmize🥰 ve ikili tarama testinin gerginliği var birazcıkta ☺️
citlenbigim2212 duygu0693 valla mayısın 17 simde bizimde ikili tarama testimiz var ama ben düşünmüyorum ALLAH hakkımızda hayırlısını verir elbet 😊
Minikanneee 8+6 dayız suan herşeyden tiksiniyorum yemeği zorla yapıyorum hep halsiz ve uykusuzum hiç biseyden zevk almıyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️