Merhabalar henüz 6 haftalık hamileyim son ili haftadır doktora kontrole gidiyoruz fakat karından ultrasonla pek bişey görünmüyor hep vajinal ultrasonla görebiliyoruz. Doktor rahmimin içe doğru olduğunu o yüzden görüntü almanın zor olduğunu söyledi ama bu anormal bir durum değil olabilir dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba ???