Senass ben tek kişilik yatak aldım ama yatağı yere koydum altına karyola almadım güvenemedim oğlum küçük diye. Altına baza vs alsak yaşadığımız şehirden tayin istedik bekliyoruz o şekilde idare ettik bı Nevi Montessori oldu 😃 ama sizin zaten baza tarzı bir şey varsa direk yatirn yatak bariyeri trendyolda var yazarsanız çıkar ınstagram’da çok anne kullanıyor kendi büyük yataklarina takmışlar bebek orda yatiyor