Nymphadoraa bende 29da evlendim 30da anne oluyorum bikaç aya inşaallah🙏🏻 Aynen okul, iş ,gez, toz ,hayata karşı bakış açısı geliştir ,yarın bi gün yalnız devam edebilir miyim özgüvenini oturt derken çocuk bakabileceğime değil de '‘insan yetiştirebileceğime’ inandıktan sonra evlilikti çocuktu yaptım..kendim için böyle kriterlerim iyi ki oldu insanın dinlediği müzik giydiği kıyafet seçtiği kelimeler bile zamanla değişiyor bu yaşlar benm için idealmiş..hem çocuğumu yemem ilerde gençliğim gitti diye😅yeterince tatil konser sosyal çevreye doyduktan sonra iyi oldu,bu sadece erkeklere özgü bi doyum eşiği konusu değil çünkü🤷🏼♀️💕