Heein canım kendi doktorum haftasonu hastanede olmuyor ne yazıkki bende normal devlet hastanesine gittim bi sorun olmadığını açıklıkta yokmuş bebekte iyi dediler . Biraz stresli bi hafta geçirdim eşimin babası vefat etti covidden hala daha üzüntü içindeyim ona bağlıyorum .