16 nisanda erken gebelik testimde t çizgisi silikti buraya yazdım herkes hayırlı olsun dedi. Bugün 18 Nisan adetime 1 gün var normalde ama düzensizdir adetim 4 5 ay olmam 14 subatta söktürücü ile adet oldum 18 martta adet oldum düzenli oldu ilaclardan dolayı galiba ve bugün 18 Nisan kahverengi leke geldi 😒