Senass Merhaba . Kızım 16 aylık kardeşi olucak 2 ay sonra doğumum var . Odasında yatırmak istiyorum yatağının yanına yüksek yatak bariyeri aldım uyutur yatağına yatırırım ama gece ağlarsa sesini duyamassam diye endişeleniyorum yatak odasıyla kızımın odası arasında 1 oda var yani çapraz düşüyor sizler bu süreçte neler yaptınız telsiz kamera vs gibi ürünlerden yararlandınız mı ?
Sulegorkemakyol Senass camera tercih ettim ben kızım odası bizim yan odamız ama 41 gün kendi odasına ayırdığım için camerayı tercih ettim şu anda 3 yaşında hiç bir sıkıntımız yok
busracarka Senass bende kızımın öğlen uykularını kendi odasında yatağında yaparak başladım sonra bi kaç gece yine yanında yattım bi hafta sonra da telsizi koydum yanıma geçtim kendi odama. Böylece alıştı
NaimeYilmaz Senass Bebevo marka kamera almıştım. 3,5 aylıktı odasında yatmaya başladığında. 1,5 yaşında beşiğine tırmandığı için yatak haline dönüştürüp bariyer koydum. Kamerayı da kaldırmıştım. Uyandığında biraz oynayıp yanımıza geliyordu.
TugceG Senass benimde kızım 18 aylık odasında yatırıyorum bende 1 ay sonrada doğumum var onun içşn zaten kamera almıştım bir iki akşam denedim kamera bir kaç saniye geç geliyordu ben zaten kamerada ses gelmeden kızımın sesine uyanıyorum ama tabiki siz uyanamam derseniz kamera veya telsizlerden alın. Rahat oluyor.
Senass busracarka Ben bunu hiç düşünmemiştim gündüzden başlayarak dediğiniz gibi alıştırabilirim çok teşekkür ederim kullandığınız üründen memnun musunuz
Sulegorkemakyol Senass bebevo markası kullanıyorum ses ve görüntü kalitesi fiyatıyla orantılı olarak çok çok güzel
busracarka Senass evet benim için her zaman telsiz yeterli oldu kameralıya hiç ihtiyaç duymadım. Ama Telsizi bn almadım akrabamındı ondan ödünç aldım. Şimdi ihtiyaç da duymuyorum tek parça uyuyor çünkü. Motorolanın telsizi bu arada :)