10 günluk taze anneyim🤗ilk günleri hiç bir ağri hiss etmedim, yaa böyle giderse ne mutlu bana dedim😁ama 3cu gun o ağrilar kendini gosterdi hatta kanatmişdı uclarini, hastanede olmaz boyle deyip mama vermek istediler, tum geceni onlara zehir etmişdi, mamani yimek istememiş, emzikle sakinleşdirmek zorunda kalmişlar, emzik gorunce sinirlendim ben 15gunden önce emziye alişdirmak istemiyordum😝şimdi ana südü istiyor, mama falan zarzor 30mlinin hiç 10mlisini içemiyor