Aynuromerbyr12 Güzel anneler nasıl geçiyor hamilelik kaçıncı haftalarındasınız beslenmenize dikkat ediyormusunuz biz 13 hafta girdik biraz bel agrısı cekiyorum arar ara kasık sizde durumlar nasıl?
Bsmlh Aynuromerbyr12 35 yenı bitti toplanma bel agrısı uyumama derken yuvarlanıp gidiyoruz elhamdulillah 🤲🥰
Aynuromerbyr12 SudeSelennnn allah yardımcınız olsun bu haftalarda bile hafif bel agrısına dayanamıyorken sizinki son haftalar daha zor olmalı
Gozde939e99e aselnil20 bende 8.haftadayım cnm bende habire acıkıyorum 10 dakika once yedim yine midem istiyor biseyler yemegi mide bulantin varmi cnm senin
Aynuromerbyr12 aselnil20 ne güzel ben 8 haftadayken kusmaktan halim kalmamıştı inşallah böyle devam eder
aselnil20 Gozde939e99e hayır çok şükür bulantım da olmadı hiç inşallah da olmaz, bı de bulantı olsa ne yaparım bilemiyorum, zorla biseyler yiyorum özellikle meyve ve kuru meyve ama hicbirseyi isteyerek yemiyorum
Gozde939e99e aselnil20 evett ya olmasın bende çok korluyorum mide bulantisi yaşamaktan ölecem zannediyorum kusarken😢insallah seninde yakında istahın acılır bide turşu ye cnm istahını belki açar
aselnil20 Gozde939e99e Senin hem iştahın açık hem mide bulantın mı oluyor, Allah yardımcımız olsun bende vitamin falan başladım belki biraz iştahım açılır diye
serenty_123 24+2 yiz geceleri bile midem bulanıyor kasik ağrısı geri geldi baş ağrıları da var hayırlısıyla tamamlarız inşallah
Aynuromerbyr12 aselnil20 ben 13 haftamdayım halen iştah yok ama geceleri çok acıkıyorum azıcık yiyincede hemen doyuyorum😁
aselnil20 Aynuromerbyr12 inşallah ya bende normalde çok midesi bulanan biriyim çok zayıfım o yüzden çok korkuyordum kesin bulanır diyordum ama şimdilik yok, çok zor geçmiştir eminim
Aynuromerbyr12 aselnil20 evet benim de normal de midem rahatsız zaten ama 3 ayımızı bitirdik yeni yeni rahatlıyorum bu sefer de çabuk acıkıp bir şey yiyemeyince midem bunalıyor
aselnil20 Aynuromerbyr12 acıkıyorsan ne güzel yemeye çalış işte sık sık az az, artık minikte yavaş yavaş kilosu artacak, benim sadece gece uykumda acıkıyorymum rüyamda yemek görüyorum ama asla uyanıp bişey yiyemiyorum gündüz de zaten istahsizim
Aynuromerbyr12 aselnil20 zorlayın biraz yemeğe çalışın ben de başta öyleydim 3 ayınızda yavaş yavaş açıkıyorsun artık