Happy71 biz bu yıl tayinciyiz zaten doğum tayin zamanında denk geliyor ve burdaki doğumlar çok pahalı yakın doğuda 6 bin ₺ civarında anlaşıyorsun ama doğumdan sonra bebeğin kontrolleri falan derken 10 bini buluyor . Karantina falan da var bana bakacak kimse de yok o yüzden Türkiye’ye gidecem canım