cryingbaby Doğum sancısı oturunca, dinlenince hafiflemez, geçmez. Az az yavaş yavaş gelir. Düzenli olmaya başladıkça şiddeti de artar ve inanın onun doğum sancısı olduğunu anlarsınız. Eğer kendinizi fazla yorduysanız, bebek kanala yerleşmişse de bahsettiğiniz türde sancılanma olur. Uzanıp, dinlenin ve takip edin.