Merhaba anneler, benim bi kızım var beş yaşına basacak Allah’ın izniyle oğlum da bir yaşına bastı martta biz bi öğrendik ki bir buçuk iki aylık gebeymişim bu süreçte ara ara emziren anneler için multivitamin kullanmıştım ama devamlı değil çoktandır vitamin almıyorum baya korktum beyin oluşumu için Allah korusun benim gibi bilmeden gebe kalıp vitamin kullanmayan oldu mu sıkıntı yaşayan oldu mu