Morvy Selam kızlar kendimce bir liste yaptım sizede fikir olsun illaki eksiklerimde vardır önerilerede açığım🌸
Tugba6336 Morvy buna bence korbell çöp kovası da ekleyin bez için . Aldığıma asla pişman olmadıklarım arasında ilk sırada.
defnes_mom Tugba6336 bir şey sorabilir miyim bu ne yönden faydalı oluyor çok duydum lakin fiyatı biraz pahalı gibi
Neseli5 Tugba6336 ne güzel siz kullanıyorsunuz, instagram da bir sürü kişi alıp bir kenara atmış kullanmıyor bile, bana kalırsa gereksiz
Tugba6336 defnes_mom şöyle asla koku yapmıyor. Benim yatak odamda duruyor. 2 yıldır yaz kış. Evim kışın çok sıcak oluyor. Buna rağmen odada bir bez çöp kovası olduğunu bilmezsiniz
Tugba6336 Morvy oğlum 30 ayına kadar bez kullandı yaz kış yatak odamdaki. Asla koku yapmıyor. Etrafımızda ki tavsiye ettiğimiz herkes çok memnun. Ama onun çöp boşetini kullanın diğer çöp poşeti ile koku oluyor. Kova dolana kadar çöpü atmıyorum. Evim benim merkezi sistem aşırı sıcak. Asla burada bez kovası var demezsiniz
Neseli5 Tugba6336 yani bu çöp kutuları genelde dublex evde yaşayanlar için uygun diye düşünüyorum bezdir bu biriktirir akşam atarsın çöpe bence ha paranız fazladır oda olsun buda olsun dersiniz olur tabi
Tugba6336 Neseli5 Çevremde kullanan kimse Dubleks evde oturmuyor.ilk gebeliğiniz mi? Şöyle balkonda kalınca koku yapıyor. Kapalı balkon benim güneş alıyor. Kapınızın önüne koyarsanız kokuyor. Ve bu yüzden bizim katta tartışma çıktı. Kapıcı zile basıp almayı da Red etti.
Lithops Neseli5 mesela benim evim açık mutfak 1+1. Tek çöp kovam mutfakta. Mutfak çöpüne bebek bezi atmam. Balkonuma korbell aldım. G.t kadar evde bayağı işime yrayacak. Apartmana bırakınca da çöpü bebek bezi çok kokuyor. ve 70tl ye almıştım şubatta ebebekten. Para fazlalığı değil gerekli bir itemdi ve ucuz bence.
Neseli5 Tugba6336 ilk gebelikle ne alakası var onu anlamadım, balkona koymak daha mantıklı geliyor bana, kapı önü evet komşular için rahatsız edici onlarında düşünmek gerek
Tugba6336 Lithops ya eviniz büyük bile olsa o bez birikince kokar dediğiniz gibi normal çöpe de atılmaz o. bu bez çöp kovalarını neden lüks bişey gibi görüyorlar hiç anlamadım. Bu bir ihtiyaç. Hatta bir bakıcı evinde bakıyordu arkadaşımın çocuğuna kadın korbell istemiş ev kokuyor diye.
Neseli5 Lithops tabi tercih meselesi, bazılarına göre ihtiyaç bazılarına göre tercih oluyor, mutfağa zaten konmaz, balkona koymak daha mantıklı 👍
Lithops Tugba6336 bence de ben evde koku konusunda hassasım. Temizlik düzenim hep tam olmalı takık olduğum bir şeydi. Çocuktan sonra elbet zorlaşacak ama korbell i gördüğüm yüzyılın icadı dedim. 🤣 bizim apartmanda katlarda çöp odası var. Çöpü oraya atıyoruz günlük. Ve ben oraya bebek bezli poşet attığımda muhtemelen kat leş gibi kokacak ve herkes benim yüzümden olduğunu bilecekti tek bebek bende katta. ama korbell poşetleri daha uzun sürede dolar sanırım. Her gün atmama gerek kalmaz. 3-4 günde bir çıkarır dışarıdaki konteynıra atarım. Apartmanı kokutmam.
Tugba6336 Neseli5 ne alakası var daha önce evinizde bebek bezi problemi yaşayıp yaşadığınızı gösterir.