Ikrnur Malum son 10 günüm ve yalancı sancılarm çok var Bi an önce doğum olsun istiyorum ve şuan elimde ada çayı var acaba içsem bişey olur mu içen var mı ahududu nu duydum ama şuan yok heryer kapalı anca haftaiçi alıp içebilirim.
Happy41 Ada çayıyla ilgili bir bilgim yok ama haftaici ahududu çayı almalısın doğumu hem hızlandırdığını hemde kolay olmasını sağladığını duydum
Ikrnur Happy41 bende pek sevmem bu tür çayları ve korkarım ama yeter yani bu sancılar beni bitirıyo ne yükseliyor ne duruyo
Ikrnur lifeofmybaby hurma yiyorum plates topunda zıplıyom ve sürekli hareket halindeyim ama vakti zamanını bekliyor galiba
Morlavanta Ben 36+2 deyim doktorum şimdiden hurma ve adaçayına başlamamı söyledi adaçayı içmeniz de sakınca yok bence 🙂 sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza