Tuba04 Kızlar bakıcılar temizlik ve yemekle ne kadar tutuyor birde bunlar hariç sadece çocukla ilgilenirse ne kadar veriyorsunuz
gulin-35 Tuba04 teyzem sadece cocukla ılgılenıyor gunluk ev toparlama yemek yapıyor 3000 alıyor izmir de
fatmaa3440 Tuba04 sigorta isteyebilir birde ilden ile fiyat değişiyor valla her fiyat olabiliyo😀😅 türkler türk parası artı sigorta istyio ama aylık en kötü 2500-3000 yabancılar dolar isteyebililiyo😅
Ayse2011 Tuba04 istanbul geneli 3000 den aşagı değil. Yani iş yükü kolay degil çünkü temizlik yemek cocuk. Şahsen 3000 e bile bulmak zor artı sgk istiyorlar haklı olarak.
LawyerEce Tuba04 Çalışan bir anneyim bunun için bende eve çağırıyordum, aylık 3.500 tl ödüyoruz yemeği, kıyafeti, temizliği, çocuğuma bakıyor hatta ben evdeyken bile yardım ediyor memnunum ama fiyatı biraz fazla gelebilir. 💁🏻♀️
Tuba04 gulin-35 Allah yardımcımız olsun ne diyelim zaten bi memurun aldığı maaş 5,6 bin 3 bin bakıcı desek ben devlette psikoloğum 6000 maaş alıyorum ev kredisi başka ihtiyaçlar yetmiyor bile
Elifemirhan gulin-35 Kendi çocuğumu anneme bırakıp bakıcılık yapasım geldi 3000 tl nedir ya eşim o kadar maaş almıyo duysa diyecek git çocuk bak 🤣🤣🤣
Tuba04 fatmaa3440 ay inanmıyorum ya herşey ateş pahası birde yabancılar çıktı onları zaten ünlüler boş bırakmıyor
rgkmn Ev işiyle beraber 2.500-3.000ini buluyor diye biliyorum. Belki tanıdığınız birinden rica etseniz daha uygun olabilir.
LawyerEce Tuba04 Eşim ve ben büroda çalışıyoruz, aylık 15 binden fazla para giriyor eve ama yetmiyor bile hem bakıcıya, hem giyimimize, hem çocuklarımıza gidiyor 🤷🏻♀️ Bu dönemde herşey pahallı.
Ayse2011 Tuba04 ben bi ev kadını olarak baktıgımda daha cok hak veriyorum bakıcılara vallhi. O kadar şart koşuluyorki az iş yükü degil, hiçbirşey ucuz değil ayrıca. Ama yemeğe temizliğe bebek bakımına yetişmek de ucuza maal edilecek birşey değil.
fatmaa3440 Tuba04 malasef öyle ama türkler de az para istemiyolar valla gözleri açıldı hergün gelirsem yada yatılı sigorta isterim diyolar
Tuba04 LawyerEce çok haklısınız bize de hemen hemen eve giren para o kadar ev kredisi arabanın benzin masrafı yiyecek içecek kıyafet lüxe kaçmadığımız halde yetmiyor
gulin-35 Tuba04 haklısınız hayat pahalı suan basıt bıs ıs yapanlar bıle en az 2800 alıyor cocuk yemekte kolay ıs sayılmaz herkes kendı calında haklı malesef
Cigdemss Tuba04 valla ben 10 yıllık öğretmenim daha maaşım 5 bin olmadı. Bakıcılar en az sadece bebek için 2 bin tl ye bakıyor. İnsan düşünüyor ya herşeyi ☺️
Hamileyim-mutluyum Tuba04 Biraz insaf ya millet asgari ücretle geçinmeye çalışıyor siz 15 .000 le geçinemiyoruz diyorsunuz
gizemozdemir1990 Tuba04 bende bakici arastiracagim 1-2 ay sonra, cevremden devlet tesvikli bakici oldugunu duydum. Bu konu hakkinda bilgisi olan var mi?
Derensmom gizemozdemir1990 ben duydum 4c ya da 4b li çalışanların bakıcı masrafını devlet karşılıyor..araştırmak lazım arkadaşımın teyzesi bakıcı olarak çalışıyor bu sistemde
Annecik_ gizemozdemir1990 ben de araştırmıştım onu evin geliri 3 asgari ücreti geçmemek kaydıyla diyordu sanırım bizim daha yüksek olduğu için yararlanamadık
mommy_bee gizemozdemir1990 geliriniz asgari ucretin 2 katından fazla olmazsa tesvik aliniyor diye biliyorum ve zaten her ilde bu uygulama yok. Bakicinin egitimi olması ve tesvikten daha once faydalanmamis olmasi gerekiyor.
Polina- Tuba04 benim yatılı kalıyor her işimi yapıyor Türk parasıyla 7bine denk geliyor ailesine yolluyorum parayı yabancı. henüz doğum yapmadım benimle evle ilgilenirken aynı zamanda bebek bakamaz diye düşünüyorum onun için eğitimli farklı biri gerekebilir