Kızlar Merhaba,
11 haftalık hamileyim eşim korona oldu benim testim negatif çıkmıştı ama 2 gün sonrasında bende halsizlik ve baş ağrısı başladı 2 gün sürdü bol meyveyle atlattım stresten ve hamilelikten oluyordur diye düşünmüştüm 10 gün sonrasında dün tekrar test verdik bu sefer ben pozitif çıktım ama şuan herhangi bir belirtim yok benim tedirgin olduğum durum hamilelikte covid geçiren anneler bebeğimizin sağlığı etkiliyor mu bu durum doktorada gidemiyorum benim karantinam yeniden başladı içim içimi yiyor.