ulviyedemirbas2 Minnakhamis ben 3kere girdim nstye birinde yan ustune uzandım öbür 2sınde sırt üstü uzan dedi hemşire ama zor dayanıyorum bitene kadar 🤦🏻♀️
bsrsll Minnakhamis hafif yan yatıyorum ben tam sol olmasa da sizde bağlarken dönebilir siniz hemşireler de öyle öneriyor zaten
katipannee Minnakhamis ilk takarken düz yatıyorsunuz taktıktan sonra ebe sola dönmenizi söylüyor sola yatmış bir şekilde 15-20 dk çekiliyor
Mlkrfk Minnakhamis Ben sırt üstü dayanamıyorum nefes alamıyorum birde gözlerim falan kararıyor içim tuhaf oluyor hemen o yüzden hafif sollu veya sağlı duruma göre öyle yatıyorum