Mutluluk71 Bir haftadir idrar yanmamm var bol bol su tüketmeme rağmen sizinde oluyormu 14 haftalik gebeyim
Busra44bus Benim de o haftalar da olmuştu bol sıvı tüket ve doktoruna git mutlaka bana fitil ve krem vermişti geçmiş olsun 😊
Yunel Evet canım benimde oluyodu ve sürekli wc ye gidiyodum pazartesi doktora gittim ve enfeksiyon varmış şimdiden tedavi etmemiz lazım dedi yoksa erken doğuma sebebiyet verebilirmiş bnde 13+5 haftalık hamileyim
Busra44bus Mutluluk71 hatta bende 2 kere enjeksiyon oldu 2sindede fitil vermişti bi zararını değil yararını gördüm çok şükür
Yunel Mutluluk71 bana hap verdi canım 5 gün kullan sonra bırak dedi idrar rengini turuncu yapıyo afedersin ama sanki turuncu boya yapıyomuşsun gibi bugün 3 gün oldu bakalım inşallah işe yarar yoksa bnde bu konuda çok muzdaribim ec den çıkamıyorum resmen