Merhaba kızlar grip oldum (insaAllah öyledir) covid değildir kızımdan geçti dün hastaydı kızım yanında olduğum için geçmiş olabilir boğazım değişik yedigimden ictigimden tat alamıyorum açışiyor gibi boğazım ee haliyle burunum da akıyor hamilelik te gribe ne iyi gelir orucu da bugün tutmadım dün az leke gelir gibi oldu o yüzden 28+1 haftalık hamileyim