Guneyinannesi1 Büyüklerim zarar verir diyor fakat tutamıyorum gripten sonraki bitmeyen öksürük varya hani o tuttu daha bitmiyor engelde olamiyorum orucum zaten bi su da icmesem kesilmiyor
YagmurAnnesi Guneyinannesi1 geçmiş olsun canım riskli değilse bir şey olmaz inşallah.. ama evde zeytinyağı varsa onu ısıtıp içini karabiber koyup ılıdıktan sonra sabah akşam sırtına masaj yaptırıp küçük bir havlu ya da tülbent koy inşallah faydasını görürsen.. tülbent koyarsan da gün boyu gece boyu hep sırtında kalsın
Ysmndynr Guneyinannesi1 geçmiş olsun bende 10 haftalık hamileyim ve coronada 8. Günüm. Bende çok öksürüyorum aile hekimim öksürürken karnıma destek yapmamı ve karnımı tutmamı söyledi. Risk oluşabilir dedi
kucuktosbik27 Guneyinannesi1 öksürük hapşırık bunlar doğal şeyler neden bebeğe zararı olsun sadece 30 lu haftalarda değilseniz öksürürken hapşırırken bacaklarınızı dizlerinize doğru çekin kasıklarda ağrı olabiliyor şiddetli öksürüp hapşırdığınızda
Tubbbbbbbbb Riskli bir gebeliginiz yoksa sikinti olmaz oksuruk hapsirik rahim kasilmasi yapiyor demisti doktorum
Guneyinannesi1 Tubbbbbbbbb bi fikrim yok 6 gün once kan verdim okdr doktorada gitmedim daha küçük olduğu için
GulcanDongel Guneyinannesi1 keşke gitseydin ben hemen öğrendiğimin ertesi günü gittim doktor takibinde olman daha iyi olurdu..
GulcanDongel Bende hamile kaldıktan sonra çok öksürdüm şükür hiç bişey olmadı, tarçın bal karıştır ye canım o iyi geliyo.
Guneyinannesi1 GulcanDongel ben tarçın dan korktm bisi olur diye bal ve limon karıştırdım ise yariyor ama şuan oruç. Olduğum icin malesef…
Guneyinannesi1 GulcanDongel adetimin 2.gunu beta 74.7 çıktı düşüktü yarin tekrar saglikocagindan bakılacak sagliklmi diye
058elf Guneyinannesi1 ayy o kadar sevindimki anlatamam kuzum, hep dua ediyodum senin için nasıl kaçırmışım postlarını 🙈 Rabbim sağlıkla almayı nasip etsin inşallah💜
gullcannn Guneyinannesi1 Riskli bir gebeliğiniz yoksa öksürmek veya tuvalette ıkınmak bile zarar vermiyormus merak etmeyin. Yinede gebelikten eminseniz bir doktor edinin kendinize arayısta olun derim😊