Eda5858 Rmysmt inş canım Rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın 2. Gebeliğim benim 1 tane evladım olmasına ragmen 2. İçin 2 sene uğraştık çok zor gercekten isteyen herkese nasıp etsın rabbim 🤲🏻🤲🏻
2kezanneo Rmysmt ben klomen kullandım eşim düzenli ilaçlar kullandı aşılama da denedik olmadi son çare tup bebek oldu