Elfao İyi haftasonları. Doktor ile yumurta takibi yapıyorum. Adetin 3. veya 4.günü gidiyorum. Sonra 14. Gün daha sonra da 21. Gün gidiyorum. Bu süreçte ovulasyon testi alıp ben de takip etmeli miyim ? Aydınlatırsanız çok sevinirim 🥴
aslidbd Elfao aslında doktor takibi en kesini elbette ama 14. güne kadar çatlama olursa doktorunuz kaçırır. Benim de doktorum 2 defa takip yapmıştı ama öyle 14. güne kadar bir boşluk yoktu
Elfao Pcosluhayat bilemedim. Sadece doktor takibi ile garanti demişti doktor. Her ikisini de yapan var mı acaba
Elfao aslidbd ben de ondan korkuyorum,yine sordum gittiğimde gerek yok dedi. Bu ay da dediği gibi uygulayacağım.olmadı bir sonraki ay takio yapacağım. Teşekkür ederim