aysee52 Acil yazarmisiniz? Bugün 6.haftama giriyorum şuanda nokta kadar kan geldi ama yerleşme kanaması olabilir mi? sağ kasik ağrım vardı çok hafif
Brc_mert aysee52 yani oladabilir benimde olmuştu ama bebeğim iyi olduğu için doktor tedbiren progestana başlamıştı yani doktora görünmelisiniz mutlaka
aysee52 Brc_mert progestani iki taneye çıkar dedi az birsey de önemli birşey yok dedi şimdi aradım.doktorumu ama yinede endiselendim
Brc_mert aysee52 haklısınız ben de endişeleniyorum 12 haftalık oldum ama daha geçen hafta vardı. Doktorunuz dediyse biraz daha rahatlayabilirsimiz. Benimki artarsa gel demişti. Dinlenin kendinizi yormayın tekrarlamaz inşallah kötü düşünmeyin 🌸