BeyzaYK 6+2yken çok yoğun kanamam oldu hastaneye gittik hemen, o zamn ikizlere hamileydim, adet görüyorum gibiydi, her neyse sonra doktorum baktı ikisinin kalp atışları vardı, serum iğne durdu kanama, eve geldiğim de kan yoktu ama kahve lekelenmem oluyordu, üç gün sonra gittiğim de ise yoğun kanama sonucu bi bebeğim düşmüş 😐 ihmal etmeyin lütfen yerleşme kanaması öyle olmaz düşük tehlikeniz var sakın ayağa kalkmayın istirahat edin. Yaklaşık 1.5aydır yatıyorum hiç bi iş yapmıyorum. Haftada bi proluton iğne vuruluyorum sabah akşam progestan fitil kullanıyorum.. İlaçları ihmal etmeyin.