Anneoluyorum28 Kızlar 17+1 hamileyim 56.1 kiloyla hamile kaldım 53-54 aralarında gidip geliyorum ne zamandan sonra kilo artışı fazlalasıyor çatlakları önlemek ićin neler yapmam lazım kilo almaktanda korkmuyor değilim minyon olduğum ićin
Selly Anneoluyorum28 20+3 haftadaym 5 kilo aldım şuana kadar. Kimisi 20. Haftadan sonra almaya başlıyor kimisi benim gibi her aya 1 kilo alıyor 😃 çatlaklar için frei öl, palmers ve Hindistan cevizi yağı sürüyorum tavsiye ederim. Genetik ile de çok alakalı ama bende şuan bişey yok ✊
Anneoluyorum28 meraklianne1 bundan korkuyorum bende bebişler sağlıkla gelsinde beni kilo almak korkutuyor 🙄
meraklianne1 Anneoluyorum28 bende korkuyodum ama yapcak bişey yok engel olamayız ki almaya sadece kontrol edebiliriz 🥰 63 ile hamile kaldım şuan 71 im bir aydırda hiç almamışım mesela buda çok tuhaf 😬😬
Kbra007 20 ile 30.haftalar arası en çok aldım 30dan sonra nedense kilo alımım yavaşladı eski iştahım kalmadı toplamda 10 kilo almışım 35.haftadayız şu an 😊
Minecnbs Kilo almamak için kendime hep psikolojik baski yaptim ama yok bizim elimizde olmuyor bazende dikkatte etsek aliyoruz 😐suan 26 haftaligim 7 kilo aldim bu aydan sonra dahada fazla alındığı söyleniyor bebek saglikli olsun hayirlisi olsun demekten baska birsey kalmiyor 😁 ben bio oil kullaniyorum suanlik cokta memnunum ama tüm sonuc dogum sonrasi belli olucak
Anneoluyorum28 Minecnbs bende bio oil aldim gundemi uyguluyorsunuz benim karnim yeni cikmaya basladi henuz rutin sekilde kullanmiyorum
Fabulas Doğuma 10 günüm kaldı hiç çatlagım yok bio oıl kıllandım ama cok düzenli değil. Genetik biraz bu çatlama işi bence.10 kg aldım toplamda. Aşırı kilo alıp çatlamayanda cok gördüm, her şey olacagına varıyor😀
Minecnbs Anneoluyorum28 benimde gobegim cok gec cikmaya basladi genelde dus sonrasi yada karnimda gerginlik hissettigimde uyguluyordum suan rutin olarak sabah akşam uygulaya basladim