Merhabalar ben de uncalıya çok yakınım. 35 haftalık olduk bile biz🥰 3 doktor değiştirdim bu süre boyunca. İlki müjde şekeroğlu medstardı gayet iyi bir doktor profesyonelliği belli oluyordu ama çok kalabalık olduğu için muayeneler o kadar hızlı geçiyordu ki artık bu durum beni sıktı😒 Uncalı bade ılgına gittim ilgisi gayet iyiydi en azından muayeneler uzun sürüyordu bebişimizi detaylıca gördük anlattı kafa dengi bir doktor ama hastanesinden ötürü ondan da vazgeçtik yenidoğan yoğun bakımı vs olmadığı için . En son ve inşallah doğumumu yapacağım doktor Memorial gülbin destici işgören aralarında en memnun kaldığım içime sinen her yönüyle artısı olan bir doktor 😊 Faydam olur umarım Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🐣