Kızlar benim klavyede sık kullanılan emojilerde kullanmadığım emojiler duruyor hep bu normal mi bende iphone sevmezdm yeni aldm aklım buna takıldı. Benim kullandıklarım belli başlı üç beş tane emoji var ama orda kullanmadgm emojiler sık kullanılanlar listesinde