miniginannesi9 balarisi06 Aişe çok güzel de resmi kurumlarda falan çok zorlanır diye düşünüyorum, hatalı yazım falan
balarisi06 miniginannesi9 isminiz Rümeysa sanırım bir tanıdığım var adı rüveyda 😁 kızı oldu adını hümeyra koydu isminiz bana onları çağrıştırdı bir an 🤭
miniginannesi9 Yeppudaa normal gönderi oluştururkenki gibi yazdım sonra altta anket olstir yazıyordu oraya tikladim
miniginannesi9 Didi6 ya ilk defa duydum bunu, araştırırken hiç erkek ismi olduğuna dair bişi okumamıştım🥺
pitircikannesi1 Didi6 yanlış anlamayın ama merak ettiğim icin soruyorum normalde hiç bir posta gönderiye yorum yapmıyorsunuz. Sadece isim postlarına yorumunuz oluyor dikkatimi çekti açıkçası 😀