Alyatr E nabıza düşmüyor canım. Bazı hastaneler de dış laboratuvara yaptırdığı için sonuç sayfasında da gözükmüyor. En sağlıklı bilgiyi e nabızdan sonuç çıktığını görüp, hastaneden sonucunu aldıktan sonra doktoruna sorarak öğrenebiliyorsun. Benim geçen hafta öyle oldu çünkü.